2017. okt 30.

Naplókészítő workshop

írta: Szotyi művek
Naplókészítő workshop

Körülbelül egy éve kerültem kicsit közelebbi kapcsolatba a scrapbook technikával. Igazán eleinte csak szemlélője voltam a dolognak. Megmondom őszintén, hogy bár tényleg nagyon szépek az albumok, szuperek az alkalmazott technikák, de valahogy mégsem estem szerelembe, annak ellenére sem, hogy nem áll tőlem távol a kézművesség. Azt hiszem, ennek egyik oka az is volt, hogy egy-egy nagyobb album elkészítése nem csak szakértelmet, hanem sok-sok időt, és még több türelmet is igényel.

...és nálam itt lehetett a gond...

Nemrég viszont találkoztam a bullet jurnal fogalmával, ami tulajdonképpen egy napló, amiben könnyen egyben tarthatjuk a határidőnaplót, a jegyzeteket, különböző lapokat...mindez dekorálható, színezhető, nyomdázható, vagyis teljesen személyre szabható formában.

Napokon belül el is készült a saját kis naplóm, amit nagy örömmel laktam be.

dsc06019.JPG

Most vasárnap pedig tizenketten gyűltünk össze, hogy Heather irányításával, és az én segítségemmel megalkossuk a saját, egyéni naplóinkat :)

A papírok kiválasztása után - ami nem volt könnyű feladat, hiszen elég erős volt a felhozatal ;) vágtunk, bordáztunk, lamináltunk, lyukasztottunk. Füzeteket és határidőnapló belsőket készítettünk. Elválasztólapokat, és zsebes betéteket csináltunk.

A végén pedig díszítettünk, szalagot, és gyöngyöt fűztünk, amivel még személyesebbé tehettük az elkészült műveinket.

Csodás látni, ahogy a halom papírból előkerülnek a kész darabok, egy-egy szelet önmagunk <3

A kész munkák :)

Külön öröm, hogy nemcsak barátnők, és testvérek, de anyák, lányaikkal is eljöttek, hogy egy remek délutánt töltsenek el együtt.

Bízom benne, hogy mindenki legalább annyira jól érezte magát, mint mi, és örömét leli majd az elkészített alkotásában.

Találkozunk novemberben ;)

 

Szólj hozzá