2017. jan 16.

Nyomtatható WIFI jelszó

írta: neerdorka
Nyomtatható WIFI jelszó

Nehéz normális címet adni ennek a bejegyzésnek, valahogy a "printable wifi password" kevésbé hangzik bután, mint a "nyomtatható wifi jelszó", pedig ugyanazt jelenti. :D

A lényeg, hogy tele van a Pinterest ilyen kis helyes, kinyomtatható grafikákkal, amikre stílusosan kiírhatjuk a WIFI jelszavunkat. Évek óta van ilyen nekünk is a nappalinkban és előszeretettel készítek ilyet ajándékba is, mert szerintem rendkívül praktikus és nagyon dekoratív is.

Eddig mindig a neten található csodás sablonokból válogattam ki mindenkinek azt, ami illik hozzá és a lakásához. Az utóbbi időben viszont szorgosan tanulgatom a Photoshop rejtelmeit, szóval gondoltam összekötöm a kellemeset a hasznossal és megpróbálok magamtól csinálni egy ilyen WIFI jelszavas sablont.

Íme a kemény munkám eredménye :) :

img_0165_2.JPG

Grafikusok és nálam ügyesebb Photoshop felhasználók most biztosan fogják a fejüket, de még nagyon alap szinten vagyok és én büszke vagyok erre is. :P

A lényeg, hogy szívesen megosztom ezt a kis szösszenetet Veletek is, hátha valakinek megtetszik.

Készítettem egy olyan verziót, amit ha kinyomtattok, akkor kézzel bele tudjátok írni a jelszavatokat.

wi-fi_password_printable.jpg

FONTOS: Ha jobban tetszene úgy, ahogy az első képen van, akkor írjatok bátran és mindenkinek nagyon szívesen megcsinálom személyre szabottan a saját kódjával. :)

 

Mit gondoltok, csináljak még ilyeneket? :)

 

D♥

Szólj hozzá

homemade dekoráció handmade printable nyomtatható wifi jelszó